Trevlig älg..

Tack mina fina vänner, för en god middag och trevligt sällskap igår!:-)
(Trots mina gnälliga och vilda barn.. Att ni står ut!;-)
            

        


Idag har vi haft en öppet hus känns det nästan som!

Linnea och Fia kom förbi vid 10 imorse! Linnea som nyss var hemkommen från Kreta (haha..tänkte skriva kåken) var brun som en bajskorv. Den traditionella taxfree-tobleronen och nutella hade hon såklart med hem.
Några min senare kom M o M förbi och skulle hämta några saker som blev kvar efter igår kväll.
  

Efter dom kom K och T och skulle hämta hem deras bil..
Vi hann med en promenix till mackendonken för lite lunch och kika på första majtåget.
  



Thea tyckte de var bra knepigt när orkestern började spela på sina instrument. Helt paff!

 



När vi kom hem kom Eva, Farmor och Farfar förbi. Jag hade precis börjat laga kvällsmat.
Kassler, hemmagjorda klyftpotatisar och egen champinjonsås för den som är intresserad. 
Farmor tyckte ju såklart att dom kom alldeles ypperligt passande..haha. Hon bjöd sig själv och konstaterade glatt mellan groggarna hur skönt de var att hon slapp ställa sig och laga kvällsmat..hahaha.. Såna gäster är ju roliga..

...Någonstans där emellan sov tjejerna middag och jag och K hann bråka lite med varandra. De blir lätt så när man aldrig hinner prata ut i lugn och ro med varandra. På nåt knepigt sätt lugnade jag ner mig och vi blev sams superdupersnabbt igen! Sköönt! Nu har vi rett ut alla frågetecken!

tack o bock!


Kommentarer
Postat av: knajn

HAHAHA sista bilden på kristoffer och totte.. tjusiga dom är.

2010-05-02 @ 09:59:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0