Söndag och mors dag och marknad

Äntligen får vi en lugn stund idag!
Thea och Majken sover och jag ska snart lägga ut lite tradera prylar. Kristoffer har inte mått sådär hundra under helgen. Han blir så väldigt liten och ynklig när han är sjuk, min älskling! Tjejerna har iaf hållt sig friska, lite småsnorigt bara och jag känner av pollen. Annars mår vi bra om det var nån som undrade..haha.

Idag ville mormor bjuda Thea på lite karusellåkning på marknaden och det uppskattades såklart!:)
Vi har en riktigt liten tuffingtjej vi, hon är helt galen:) Att hoppa i hoppborgen var inge speciellt, "kopparna" åkte hon själv och de tyckte hon var sådär.. Det bästa var lilla berg-och-dalbanan som hon åkte ett x antal ggr. Direkt hon klev ur ville hon åka igen å igen å igen.. Jag törs inte fundera på hur mycket pengar hon har åkt upp under helgen:O...


Förbaskade mössor ni ska ha på mig jämt!, tänker nog Majken...
Inte ens solhattar med knyt får sitta kvar!



Undra vad Thea tycker om karusellerna på Liseberg när vi ska dit snart??;)
Jag tror att vi kommer ha fullt upp då!


Annars tycker jag marknaden var mest skit och skräp.. Jag köpte inte ens marknadsnougat i år!! Kristoffer hittade ingenting heller.

Alltså, jag har väärsta åka-och-shoppa-begäret just nu. När jag räknar efter har vi inte varit iväg till Kupolen på 21 dagar:s Det är svenskt Elinrekord!!
Jäkla tråkmånad och tråkräkningar som gör att vi måste snåla! Jag som vill fylla på min garderob. blä.
Nästa löning däremot blir trevligare så det är väl bara att hålla ut:)

Nu ska jag titta till Kristoffer som bakar banankaka till mig på mors dag..hihi♥



Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul med marknadsåkning, Tindra ville också åka men ja tänkte att sätter jag mig brakar "korgen" och Johan ville inte. :P Fick dra i snöre istället.

2010-05-31 @ 11:44:46
Postat av: Elin

Haha.. jag tänkte likadant:)Dom skulle väl ha åkt tillsammans skruttorna!! Typiskt!

2010-05-31 @ 14:56:30
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0