snurrigt

Herregud vad vi har mycket inplanerat på schemat nu i Maj..
Och nu börjar alla fylla år i vår släkt, å Linnea ska på bal på fredag, studenten strax efter och så fyller hon år den 26:e, lyckos henne då=)

Vart är min studentmössa förresten??
Den har varit spårlöst försvunnen sen dagen efter och jag söp ju knappast bort den (..gravid;)
Jag ska skriva och fråga Saida..eller va den där tanten heter.

Imorgon ska vi till BVC och föräldragrupp! Ska bli så spännande att se vad Majken väger och hur lång hon har blivit.. Det var 2 månader sen vi var dit sist! Jag gissar på 8300 gr då.. Sist vi var där stannade vågen på 7690 gr.
 
Nyss skjutsade jag hem Linnea till sig på våran nya moppe..haha.. Den gick fint iaf!
Kristoffer har tjatat om en moppe att åka på till jobbet hur länge som helst, så när vi fick reda på att grannen hade sin till salu högg vi den. De blir bra, för då får ju jag ha bilen för mig själv..hehe. Det kändes helt skumt att köra. Som att det fattades nåt slags skydd, typ en skyddsoverall kanske??! Jag har nog blivit gammal.. 

Nä om man skulle ta och lägga sig och invänta ännu en dag. Jag tror de!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jeja

Det var på tiden att lillebror fick sig en moppe, vi fick ju inga då vi var i tonåren :( Krama flickorna och bror min.

2010-05-19 @ 10:40:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0