Rulla rulla liten bulle...



Jag som har en förkärlek till Kanelbullar,HUUR kan jag ha missat denna söta body från Lindex?? 59,50:-. Hur som helst. Den hugger jag imorgon! Prinsesstårta-bodyn oxå förresten! Synd bara att 86 är på gränsen till för litet åt Thea:( Om jag klipper av grenen och gör en T-shirt av den kanske;)??

Thea sover hos mommo, moffa och Fia ikväll så jag hoppas hon tar sig en rejäl skönhetssömn för imorgon är det fotografering på BVC som gäller:) Igen! Vi har nog inte missat en enda fotografering där sen Thea föddes. Fotografen som brukar komma dit är bara FÖR bra! Blir alltid jättefina kort och hon får alltid tjejerna på fall så dom skrattar och ler så sött:)

Jag har sysslat med att lägga ut en massa traderapryls nu på kvällen, men JISSES vilken tid det tar! 

Majkenskruttan har börjat med nåt knepigt. Istället för att skrika när hon vill nåt, typ hyperventilerar hon genom näsan.. Hon tar i så hon ser ut som ett russin i ansiktet och så andas hon jättefort..haha.
Idag fick Kristoffer sänka botten på hennes spjälsäng efter att hon stått och svajjat över kanten när man har kommit och ska lyfta upp henne.

Annars har jag fullt sjå att planera in veckorna. Det är nåt inplanerat varje dag! Imorgon fyller självaste lillasyster 19 år.. Och så är det ju marknad till helgen. Det hade jag missat helt! Jag har ju inte sett en endaste liten skylt uppe vid vägen??!

Sex and The City 2 har väl premiär på bio imorgon eller på torsdag? Den vill jag gå och se! Någon som vill hänga med??




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill ju se den :):)

2010-05-26 @ 12:49:48
Postat av: Jossan

Javisst är bullebodyn helt underbar...

Jag var bara tvungen att köpa med den

hem till lille prinsen, trots att jag

hade lovat att inte shoppa ;)

Den med prinsesstårtor, också helt gudomlig.

2010-05-26 @ 14:03:26
URL: http://josephinelovisasophia.blogspot.com
Postat av: knajn

jag ska på den på fredag, men jag ser den gärna igen! har en massa gratisbiljetter så jag kan bjuda dig om du vill :)

2010-05-26 @ 23:22:36
Postat av: knajn

jag ska på den på fredag, men jag ser den gärna igen! har en massa gratisbiljetter så jag kan bjuda dig om du vill :)

2010-05-26 @ 23:23:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0