Måndag




Fina lilla Majken som snart blir 8 månader!

Mitt huvud känns måttligt tungt idag! Jag jobbade på förmiddagen och försökte få in allt viktigt jag ska komma ihåg i mitt lilla trånga huvud. På torsdag ska jag fixa det själv!
Jag har ju varit hemma i 2½ år nu och lullat runt. Nu ska helt plötsligt huvudet koncentrera sig på annat än barn;) Det är kul iaf!

Annars har vi inte gjort så mycket speciellt idag.. Totte kom hit och gjorde Kristoffer sällskap på em. Dom är så händiga våra män, ska du veta Karin! Dom fixade vindrutetorkarna på våran Opel! Såå skönt att ha det ur världen. Det hade kostat multum att lämna in den på verkstan. Kristoffers högtalare fick dom igång på oxå, så nu slipper jag få skulden för att jag tvingade honom att ställa ut dom i garaget så dom gick sönder!

Nu sitter Jonny, Linnea och Sofia samlade i köket och spelar Den försvunna diamanten. Dom ska tydligen ha spelkväll här ikväll. Barnen sover och Kristoffer åker snart till jobbet! Jag borde försöka lägga ut massa grejjer på Tradera, om jag orkar! Idag var det jobbigt att vara mamma till två barn, jobba litegrann och hålla hushållet i bra skick med allt vad de innebär..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0