lördag




Thea satt ute på baksidan och njöt av solen imorse! Hon är väldigt intresserad av blommorna som har kommit upp i rabatten.. Speciellt att lukta på som först, sen bryta av dom;) Måste hålla ett öga på henne bara så hon inte smakar på dom.. Nu har vi bestämmt att vi ska bygga en altan där! Det kommer bli så bra.

Efter ett tag hade vi fått på oss kläderna och gick upp mot stan!


Hittade lite smått och gott till mig själv. Thea fick en vårkappa av farmor från Lindex.. Usch så den såg ut! Thea såg ut som en liten tant i den=s. Jag KAN bara inte vara tacksam när jag inte gillar grejerna.
Inte får man vara med och bestämma heller! Tyyypiskt.
Hon gillar INTE att jag har en orange jacka till Thea. Enligt henne är det är alla möjliga fel på deras älskade polarn jackor..haha åh va matt jag blir.
...Tonen är rå men hjärtlig..

Jag har hittat ännu en klänning från www.polarnopyret.se jag vill köpa till tjejerna.. 245:- Såå fin!
Vilken färg till vilken liten dam tycker du? Eller ska jag köpa samma färg till båda?


Dagens roliga:
Hahaha.. Kristoffer cyklade upp till stan för att möta oss innan vi skulle gå hem, då vi kommer på att vi ska köpa varsin glass på Hemmakväll. Jag tar fart in mot Hemmakväll i tron om att han ska vänta utanför, då jag får syn på honom i ögonvrån tätt efter mig.. Gåendes med sin cykel. haha.. Den där får du nog lämna utanför, sa jag..=D
Han sa att han tyckte det kändes som att gå med en barnvagn..okej..

Nu ska jag testa lägga upp Majken i sin spjälsäng! Hon kommer vakna. Hon kommer skrika. Jag kommer svettas. Thea kommer vakna. Jag kommer bli sur.
Eller så somnar hon. Som igår:) Tog ca 10 min, sen sov hon 3 timmar iaf. Egentligen är jag anti "sovmetoder" men ibland orkar jag bara inte vara en gående mjölkpatte! Jag gillar amning men på nåt vis har det gjort att båda våra barn vägrar ALLT annat. Napp, ersättning, välling..
Iofs vet jag ju svaret till varför. Det kallas NÄRHET, TRYGGHET OCH VÄRME..Det föredrar väl dom flesta:) Va präktigt de lät.. jaja
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: knajn

thea - rosa, majken - blå. sa vi båda direkt. vet inte varför :)

2010-05-08 @ 23:33:58
Postat av: nenna

Vilka långa inlägg du skriver nu för tiden då! Najs nattläsning sådär när jag inte kan sova. Men baiz

2010-05-09 @ 01:30:45
Postat av: Hanna

okej så spännande, lycka till med det om ni bestämmer er! :-) vi vill också ha en trea, men inte förrän om några år! Mina barn har också varit riktiga "snuttisar" båda två fast dom tar napp (o kerstin tummen också!) ligger o snuttar på mammas tutte typ konstant på nätterna, lite drygt är de. hoppas hon tar flaskan o välling vid 6 mån iaf, då slutade amningen med maya...

2010-05-09 @ 07:40:18
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: :)

tycker blå till majken & rosa till thea. :)

2010-05-09 @ 12:36:33
Postat av: Emma

Vad fina bilder, speciellt den högst upp så fina färger, vad har du för kamera?



Väntar med spänning på ditt barnvagnstest som du lovade förresten ;)



2010-05-09 @ 12:57:53
Postat av: Anonym

Blått till Thea och rosa till minken.

2010-05-09 @ 18:58:39
Postat av: Elin

Emma: Kameran är av den absolut enklaste och billigaste modellen. Nikon D40! men den duger fint!

Barnvagnstestet ja! De ska jag fixa!:)

2010-05-10 @ 22:24:21
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0