Lite kul i allt kaos

Fucking Telia.. Dom fattar ju INGENTING. Skicka ut nån jävla gubbe som kan ta reda på varför vår hemtelefon inte funkar! Jag lovar att det dimper ner en räkning snart på hemtelefoni som vi inte kunnat använda oxå!

Sen igår då.. Kristoffer gick i regnet till Hemmakväll och hyrde Alvin och gänget 2 på dvd. När vi ska titta funkar inte dvd. Error står de. Kristoffer åker tillbaka, klagar och får en ny dvd med samma film. Dom ska tydligen vara helt nya.
När han kommer hem och ska testa funkar inte den heller. Då åker jag upp och skäller ut dom efter noter! Han påstår att det är vår DVD det är fel på och att vi har repat deras splitternya dvd:er.. ÖÖHHH.
Frågar om han är helt seriös som skyller på vår dvd?? Alla andra filmer vi har hemma har vi testat och dom funkar felfritt. Fucking Dick minipick.
I hets ska jag välja en annan film att titta på och den enda jág hittar är Lotta på bråkmakargatan. En stillbildsfilm, där Astrid Lindgren själv läser. KUL! Thea är inte det minstra intresserad. Och Kristoffer är skitgrinig.
Äh. Jaja.. Nu ska jag lugna ner mig..haha.

Jag ska börja plocka godis i en butik för ISS. Lika som jag plockade bröd innan Thea föddes. Perfekt! Precis lagomt med arbete som jag ville:)

Nu ska vi gå över till Fia som ska bjuda oss på lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0