Just de ja...

..Måste ju visa mina fynd jag hittade på stan idag!
Nu har dom 70% på snurrorna på Lilla Ängeln, ist för 50!
Dessutom är det halva priset på smycken och hårgrejer inne på KappAhl.

85,50 för allt på bilden!


En varsin pyjamas till flickorna.. 45 och 38:-
 

Nyckelpigeklänning från svenska DUNS. Jag har kollat in den länge men tyckt den var lite för dyr. Kostade 249:- då. Nu 78.50:-! Strl 104, så den var ju liite för stor för Thea.. Kanske åker ut på Tradera ist??!
 
Jordgubbsportmonän har Thea gått och pillat på ett tag:) 49:-
 
Sen kom ett par POP byxor på posten som jag budade hem på Tradera förra veckan. Dom var i superskick! Betalade 81:- inkl frakt. Nypris i butik idag 295:- Ibland kan man göra riktiga fynd!


Nu ska jag söka hjälp för mitt shoppingberoende! Katching!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0