Jupp!

Usch vad jag blir störd på min sambo. Typ idag. "Ska hon äta nu?" "Ska hon äta nu då?", "Ska hon byta kläder innan?" Jamen det blir ju stora fläckar av spaghetti å köttfärssås.. Tråkigt att det har blivit så att han ibland inte törs göra hur han vill med barnen, även när jag är hemma. Tråkigt att jag vill vara rädd om vissa kläder tjejerna har. Tråkigt att det blir stora monsterfläckar av tomat som aldrig går bort. Blää. Aja.. Men jag har blivit bättre endå på att inte påpeka hur han gör med tjejerna! Inte helt bra, men lite...

Vi har som sagt varit i Disponentparken idag. Dagen till ära hade jag satt på mig en vit sommrig tunika, som var allt annat än vit nu när vi kom hem..:/ Men det var trevligt:) Thea var så intresserad av kaninerna och lekstugan dom hade. Sen åt hon "hemgjorda" pannkakor, med ägg från hönsen som fanns där. Jag tog ost/skinkpaj. Gott skit! Vi hann precis sätta oss i bilen innan det började regna. Dit åker vi någon mer gång i sommar!

Äppelblom!!


Sommarfina tjejer:)


En snorig Majken.. Förkylningen slog till pang bom imorse:(






Thea möblar..


Nu ska jag åka iväg och göra ett litet jobbpass, får vi se hur de går!

Tjinjeling






 


Kommentarer
Postat av: Sara

De är riktigt mysigt där, sommarjobbade på cafét där när jag var yngre. :D

2010-05-30 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0