hemsk mamma

Jag la nyss Majken i sin säng för natten. Lite skrik o panik i ca 5 min, men nu sover hon:) Duktiga Minna!
Men hur kul kan de vara att gråta sig till sömns?? När hon bara vill ligga nära mig och snutta.. Varmt och mysigt. FY va taskig jag känner mig.. Men nu ska jag bortse från de och bara mysa med min Kristoffer(läs:datorn) hehe..

Här kommer en recension från mitt premiärbesök på Subway.. Haha..
Alltså inget speciellt. Det var gott. Inte så mycket mer än så.. Jag kanske valde fel bröd å tillbehör mm?? Tog en halv macka med kycklingfilé, bacon, ost, sallad å rödlök. Vitlöksdressing. Vart kommer den där chipspåsen in i bilden förresten?? Ska det funka som pommes eller??

Elräkningen damp ner i lådan idag. Nu ligger dom inte på "vi-blir-ruinerade-nivå" längre! Pjuuh!


Annars har vi varit ute på gården och fixat idag.. Grävt bort all rabatt efter husväggen på baksidan. Nu ska det på en "täckduk" och grus, så har vi gjort vad vi kan mot otäck fukt där oxå!
Jag ska göra iordning en till rabatt på framsidan också! Vill pröva om det funkar med jordgubbar kanske?! 
En rabatt är redan klart, men det tar nog ett tag innan den blir ordentlig lummig.. Nu ser det bra klent och rörigt ut..:/

(Thea tyckte att hennes svamp passade in fint..)

Thea var hos mommo och moffa under tiden! Dom var oxå ute på gården och hoppade studsmatta så vi stod och skrek över till varandra! Tror Thea förstod nu att hon såg hem till oss:)

Nu på kvällen hade vi besök av Johan o Amanda. Alltid trevligt med lite tjål!
Det går INGET vettigt på tvn ikväll. Blää. Undra om jag ska våga fråga mannen om han har lust att hjälpa mig sortera alla framkallade foton ist??;) Neee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0