Euroblablabla..

Ojojoj vilka bidrag vissa länder har!!:O Fast dom tänker väl lika om Sveriges bidrag oxå kanske?? Bulgarien har ju värsta brolle kopian ju.. Iaf lite röstmässigt..ibland
Hejja Sverige iaf!! Jag gillar Anna!

Kristoffer har åkt till jobbet nu och Thea och Majken sover! Jag funderar på om båda två är lite febriga nu:( Det visar sig inatt hur friska tjejerna är..
Natten tills idag var inte kul. Jag kom inte i säng förrens 01 och Majken vaknade vid 05. Jag tappade upp ett bad till oss ist för att försöka få henne att somna om, å mitt i badningen kom Kristoffer hem från jobbet så då satt vi helt plötsligt alla tre och badade:) Kristoffer fick flashbacks och tyckte det kändes som när Thea var pyttig!? Badade vi så mycket då? Jag minns inte..

Nu ska jag skära upp lite vattenmelon som belöning för att jag varit en sån viktig och nödvändig människa idag! Jag har ju fått iväg en massa prylar på tradera och jobbat. Peneningarna rullar;) Det gick förresten bra att jobba, förutom att jag "kutta" upp fingret..haha.. Nää jag måste sluta säga så. Låter fördjävligt! Det tog kortare tid än jag räknat med. good.

Godnajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0