Bal och helg

I fredags var det dax för syster Linneá att gå på balen:)
Vilket bajsväder, regn! Men alla verkade glada och nöjda ändå:) Däremot fick jag ungefär NOLL fina pics..:(
Med ett nytt objektiv jag var ovan vid, en syster som höll sig undan och alla släktingar som stod i vägen var dessa kort dom bästa av dom få, jag fick ihop!




Så fina såå! (hon i mitten oxå...:O)





Suddigt värre:/
Nu väntar jag på STUDENTEN, den 4:e juni! Jihoo! Och säckgången! När är den förresten? 


Idag ska vi på Meandiparty i Smedjebacken kl 14. Undra vad det är för nya grejer dom fått in?!
Hela familjen strosar omkring i pyjamas fortfarande, så nu äre dax att klä på sig och förbereda lite lunch!

Förresten! Majken är så duktig!
När vi frågar; "Kan du klappa händerna, Majken?" eller om vi sjunger lite på en trudilutt, Då klappar hon sina händer för fullt:) 
Säger vi "Hej hej hej". Då sträcker hon ut sin lilla arm och vinkar till oss! Älskade lilla sötnosen♥

Thea plockar med sina plånböcker och väskor hela dagarna. Men vilken pärs i fredags när jag skulle in på Försäkringskassan med barnen! Thea var HELT omöjlig. Inom loppet av 5 min hann hon:

*Snubbla och riva ner en 3 meter hög "reklampelare", visserligen i tyg, men ändå.
*Hoppa i soffan med skorna, sen vidare från fåtölj till fåtölj.
*Hitta en bläckpenna och kladda ner hela "maj månad" i en almanacka jag fick låna av personalen för att kunna anteckna. När jag sen får syn på kladdet och jag ska ta papperet ifrån henne rivs hela bladet av:( OOOPS!
*Ligga på golvet och gallskrika.

Usch vilken kass mamma jag var då! Men jag hade fullt upp med att fylla i papper och bära på Majken.
Ibland får man välja mellan pest eller kolera. Visserligen hade jag kunna satt båda barnen i vagnen men då vet jag att dom hade skrikit ikapp..Hmm.. Jag kanske lär mig bättre snart!


Kommentarer
Postat av: linnea

okej, jag har blivit rund..

2010-05-23 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0