Traderar

Jag har fullt upp med att fotografera, packa, kontrollera adresser och skicka iväg en MASSA traderavinster.. Jag har en såndär traderaperiod.. Just nu är det mesta av det jag sålt inga "märkeskläder", men det han gett lite klirr i kassan ändå:) Sen är jag ju gaaanska snabb med att buda hem för minst lika mycket som jag säljer för. Jag har fått dille på Polarn o Pyrets ränder i alla möjliga plagg. Fick hem en superfin body till Majken nu i veckan. Absolut nyskick för 85:-! Nypris 195:-.
Gul och fin nu till påsk!

 

Jag hade tänkt gå iväg ut på en promenad och fixa lite ärenden nu, men så somnade Majken uppe i Theas säng så då tar vi det efter lunch istället.
Bäst att passa på att börja med maten så får Thea hjälpa till och kocka. Förresten, jag slog ju personligt rekord igår på gymmet haha.. 10 min på crosstrainern och 40 min på gångbandet, varav 15 min löpning. Men det var BARA för att jag visste att Majken sov, jag har ju varit så stressad över att vara borta ifrån henne tidigare. Många gånger har hon liksom kommit på att inte jag är hemma och bara gallskrikit vad Kristoffer än har gjort=/ Dte börjar bli lättare nu när hon är större!

Nej nu ropar Thea på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0