Onsdag

Jag har torsdag idag.. Knepigt=s
Imorse vaknade jag 07.42. Precis som dom två senaste veckorna! Hur kan de bli så?? Det diffar på ungefär 5 minuter, max.. Mysko de oxå!

Majken sover just nu och Thea målar med sina vattenfärger. Färg överallt. Hon målar naglarna säger hon.. Hon får hålla på bäst hon vill. Hon har ju kul iaf:)
 

Jag har gjort en lasagne som står i ugnen och gottar sig.. Det skulle varit gott med pizzasallad till! Mmm..

Vi har varit iväg och handlat nu på förmiddagen. Jag hämtade upp Linnea. Syster handling! Hon tyckte säkert de var jättekul att handla med oss:)
Vi åkte upp på Coop, inte ofta vi är där.. Vi snålhandlar ju alltid på Willys;) Jag blir ALLTID lika paff när jag kommer till kassan och ska betala. HUR kan det skilja så mycket?!
Efteråt tog vi en fika i "cafeet"..(Linneá skämdes ihjäl av att sitta där med oss!! Jag fattar inte de pinsamma?!) Majken vaknade efter en liten stund på coop, så jag värmde på hennes burkmat där och så lite tuttmat till efterrätt;) Perfekt att slippa stressa hem för att hon är hungrig och skriker. Iofs brukar jag gå och amma i mataffärerna..Överallt när jag tänker efter..Det stör en del har jag kommit på. Undra varför? Det är ju perfekt att slänga fram patten när det krisar..haha.. Då kan man handla klart i lugn och ro!

När vi kom hem igår stod det ett stort paket vid dörren! Som vanligt vet vi vem det är som brukar lämna spännande grejer sådär.. Farmor! Thea tyckte det var jättespännande och öppnade!
EN STOL! Passar Thea bra, som är en riktig "stol och pall-oman" Hon ska ha den att sitta och titta på tv i..haha.. 


Bensinen kostade förresten 13.09 på Statoil idag.. Huua.. Det blev inte många liter för 400:-:-(
Nu ska vi äta, sen en sväng till gymmet!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lill

sådan stool har jag tänkt köpa till milia!:)

2010-03-17 @ 17:42:24
URL: http://19mamma86.blogspot.com
Postat av: nenna

Jag hade ju mysigt, även fast alla ringde mig hela tiden^^

Hihi vilken "snygg" stol

2010-03-17 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0