Tveklöst

Vilken spännande dag de har varit idag.. Hemlisar, överraskningar och trevliga besked har avlöst varandra! Jag tycker så mycket om min Kristoffer♥

Thea var hos tandläkaren imorse. Vilken duktig tjej alltså! Hon var knäpptyst och gapade snällt när tandläkaren skulle titta och borsta tänderna. Sen fick hon åka upp och ner i stolen.. När vi var klara sa tandläkaren att hon var helt paff. Hon hade aldrig varit med om någon sån liten som hade suttit så stilla och tyst:D (Kanske hon säger till alla?!) Ähh.. Jag blir ju så stolt!

Kristoffer tog med sig Thea på em och åkte till Borlänge och hämtade hem min nyaste kompis. Twin Nitron jag skrev om tidigare. Den rullar stadigt och jag är very nöjd! Och jag har ingen aning om hur många vagnar jag har haft nu.. 10? 15? Jag ska skriva några rader sen, om dom vagnar jag har testat på.
Å jag kan inte förstå varför en del stör sig negativt på att jag byter vagnar kors o tvärs.. HUR HAR HON RÅD??! VARFÖR?? haha..

Måste bara pimpa nya vagnen med en mugghållare för vårens alla kaffelattor jag ska dricka i solen, under tiden Thea är i lekparken och Majken sover;) En till dyna till Majken fattas också. Hoppas bara någon nappar på den gamla syskonvagnen. Annons ligger ute på blocket nu!

Nääee.. Nu orkar jag inte skriva mer med en hand.. Majken ligger och tuttar samtidigt:) Godnatt på er!





Kommentarer
Postat av: Emma

Nej jag tycker bara att det är kul att man har råd, skriv gårna lite om vagnar du testat.. Det kan vara ett bra tips för oss andra att hitta i barnvagnsdjungeln! :)

2010-03-31 @ 10:16:07
Postat av: Elin

Kul att nån tycker det:) Tycker jag me! Jag ska göra det!

2010-03-31 @ 10:52:20
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0