krångel

Vi har haft en riktig myskväll med lite tacos och melodifestivalen och ett varmt familjebad. Inte för jag älskar varken tacos eller melodifestivalen, men idag passade det bra! Ett tips för att hotta upp tacosen är att fräsa färska skivade champinjoner och pressa lite vitlök på dom.. Perfekt tillbehör! Prova du också!

Majken har blivit jätteförkyld och lite varm, så vi hoppar över babysimmet imorgon. Nu sover hon i vagnen med sittdelen på för att få upp huvudet litegrann.. Verkar som hon sover bättre nu iaf. Tidigare har hon bara knölat. Snufflan då:( Hon kan sitta själv nu förresten! Jag uppdaterar imorgon med ett bildbevis, om hon är på humör vill säga.. Det är lite ostadigt fortfarande. 5 månader och 2 veckor är hon nu iaf.

Thea blev överlycklig när pappsen kom hem efter jobbet! JAAAA! skrek hon när hon hörde nycklarna vridas om i dörren. Dom hade varit ifrån varandra länge nu.. Kristoffer ska jobba imorgon också.. och på måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och kanske extra nästa helg också. Det är bra för då kan vi (läs:jag) handla lite mer roliga grejer, nu när inte alla pengar går till en fucking elräkning! Jihoo! Jag ser ljuset och slutet på det här vinterhalvåret..

Jag och Kanin pratade kära gamla minnen på telefon nyss. Jag blir nostalgisk och sugen på en öl. Jag ska nog passa på att träffas över en öl snart. Åtminstone EN gång innan jag blir gravid igen haha.. Nej, nu är de bäst vi går och lägger oss innan jag får alltför djupa tankar om allt och inget och blir pigg igen.
Godnatt då!

Kommentarer
Postat av: knin

Jaa! Träffas över en öl låter prima, jag är på nästan när som helst! :D

2010-03-18 @ 00:34:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0