Köpit

Nu är vi hemma! Thea fick vi inte med hem från mormor och morfar, så hon blev kvar där över natten:) Skönt för henne att få bli lite ompysslad och få full uppmärksamhet. 

Jag ändrade mig och köpte ett par skalbyxor från KappAhl, i EXAKT lika rosa färg som hennes skaljacka från P.op. Perfekt! Det var inte de jag var ute efter, men de säger jag ju inte till K såklart;) 


Majken fick matchande body och långkalsong i klassisk basrand, också från Polarn o. Pyret. Tyvärr fanns det inte rätt storlek till Thea, annars hade hon fått också. Det är ju så mjukt och skönt:)

Nu ska vi lägga oss! Kristoffer ska jobba imorgon 6.00-18.00. På lördag också! Det var den lediga helgen...
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: sabina

Skitsnygga Kläder!

vi kommer flytta lite närmre er :) till karlberg, Furuhällsgatan (heter det så)1.. ett stoort grått hus som jag tänker måla om i nån ljusare färg å styla till "lite"...

2010-03-13 @ 12:42:20
URL: http://kopmansgatan18.blogspot.com
Postat av: linnea

furuborgsgatan?

2010-03-13 @ 18:29:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0