Igår och idag

Första dagen Kristoffer var hemma och det var så skönt att vakna tillsammans allihopa! Vi gick ut på en promenad i det soliga vädret på förmiddagen och båda barnen somnade i vagnen! Jag passade på att ta en avstickare till solariet. Ska sola ikväll också! Känner mig så mycket fräschare med lite färg i ansiktet:)
Efter det upp på banken och fixa med fonderna till barnens sparande. Det blev nog bra de också, men jag är ju en sån fegis!
Vi mötte upp Hanna, William och Malva och det fick bli en lunch på stan tillsammans. Majken fick en sån fin klänning från Villervalla av dom:) Tusen tack! Hanna hade nämnligen åkt till Lager 157 och hittat supermycket fint, så nu vill jag också dit!

       
Nej det är inte läsk i Majkens mugg..
   



Yees! Polarn och Pyret har fri frakt i webbutiken fram till den 21:a. Då ska jag passa på att skicka efter nåt fint och vårigt till Thea. Jag har plockat ihop en hel back med kläder som ska ut på tradera, så då kan jag köpa lite nytt utan att få dåligt samvete.
Jag rensar i min egen garderob också! Jag gör mig av med ett plagg om dagen. Då dröjer det inte länge innan det mesta av skiten är väck.

Nu på förmiddagen har vi hunnit med en hel del! Målat med nya vattenfärgerna (sånadär stooora:), pusslat och spelat memory. Hon har lite svårt för att förstå att man måste turas om att vända på korten..haha..
Och så har vi tittat till änderna nere vid vattnet. Jag hade sparat ihop en stor påse med gammalt bröd, så nu blev pippisarna glada!






Nej! Nu ska vi värma på lite lunch!


Kommentarer
Postat av: Josephine (Jossan)

Hej ElinPelin!

Jag vill ge dig en Sunshine Blog Award för din mysiga blogg. Brukar vara inne och läsa ofta :)

Du hittar "awarden" på min blogg.



Kram Joss

2010-03-16 @ 15:17:30
URL: http://josephinelovisasophia.blogspot.com
Postat av: Josephine

Ja verkligen, jag känner att nu är jag så

fruktansvärt trött på denna snö så jag är tvunegn att trotsa den lite:) Jo han blir mer och mer lik mig säger dom, fast jag tror att han får blå ögon och det har ju rasmus.

2010-03-17 @ 09:53:24
URL: http://josephinelovisasophia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Är det inte dags att byta namn på bloggen snart?Stackars majken får ju inte vara med :):) Kraam!

2010-03-17 @ 10:15:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0