Hipp Hipp Hurra!

Vår kära lilla mamma fyller 43 år idag! Hon är inte så gammal:-)

Men inte ETT enda kort på henne hittade jag i datorn:/
På eftermiddagen firade vi med lyxiga räkmackor och tårta! Hela familjen samlad. Linneá pratar förresten BARA om sina cyklar och jag om mina barnvagnar, och vi är precis lika ointresserade av varandras hobbysar. Tack gode gud.

Imorse var vi ju iväg till Villgott för fotografering. Det gick prima! Såå mycket fina bilder på barnen! Jag kommer ha världens ångest när jag ska välja ut vilka foton jag ska skicka efter.
Jag lagade "soppa-på-en-spik-lunch" (korv med bröd) eftersom vi aldrig kommer iväg och handlar.. Kristoffer BARA JOBBAR!!! Ikväll också.. och på tisdag och onsdag. Om jag har fattat rätt vill säga=s

Vid 14 åkte vi hem till William och Mava för lite lek! (och jättemumsiga kladdkakemuffins!! Måste baka!) 
Nu är SEMESTERN BOKAD! En visit i Göteborg och bo på hotell. Det ska bli så kul att åka iväg med Thea nu i sommar för nu förstår hon ju så mycket mer:) Och dessutom att få åka med en kompis! De blir skoj!


I Lördags firade vi min mormor som också fyllt år! Hon fick en fin vårbukett med vita och korallfärgade tulpaner, "påskris"?! och några små kycklingar! Väldigt tjusigt jag och Linnea hade komponerat ihop. Jag måste göra en till oss också! Hon fick en extrem makeover i håret också:) Ny färg och styling!

Thea föll offer för Sofias krustång..hehe..


Hon pratar och pratar om dagarna. Nu kommer det långa meningar.. Vi blir helt paffa när hon sätter igång!


..Majken äter som en häst och har börjat göra pruttljud med munnen.
Direkt någonting är jobbigt, pruttar hon med munnen så det sprutar spott:p
Sen kan hon åla sig bakåt och snurra runt på golvet. Och sträcka sig ungefär huur långt som helst för att få tag på Theas leksaker och hon blir sur och säger som en liten lillmamma; NEEEEEEJ MINNA!! DEEE MIN!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hihi. :) Köp inge mer vagnar nu elin!

2010-03-30 @ 09:27:26
Postat av: Elin

JO! Jag ska ringa och lägga undan den idag!! =) Den blir priiiiiima! Vilken cykel ska du ha då?? Den för 22 000?? =o

2010-03-30 @ 11:52:00
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: linnea

den för 24 om jag fr bee

2010-03-30 @ 13:33:02
Postat av: Elin

Okej.. Vi ska åka och hämta vagnen nuuuuiii! Sådeså

2010-03-30 @ 14:08:56
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur många vagnar har du egentligen haft totalt ? :S

2010-03-30 @ 17:15:33
Postat av: Jeja

Glöm inte att ni har en semester till med hela Kristoffers släkt i augusti. Storsamling på bondgården i Vegby :) Mats 50 års kalas. Ska bli så kul att samla i hop oss allihopa. Krama flickorna och hälsa brorsan. Så kul att kika på alla korten och följa flickorna så trist då man bor så här långt bort man missar mycket.

2010-03-30 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0