Dom är hääär nuuu!

Som Thea har väntat på sina ank-kompisar! Varje morgon när vi går fram till fönstret på baksida och ställer oss där kommer ankisarna som ett brev på posten. Det slår aldrig fel:-)


Majken åt idag så jag trodde hon skulle spricka..haha.. Hemmagjort potatismos och kokt falukorv. Perfekt för små bebismagar. Hon fick i sig tre "normalportioner" som hon brukar äta annars=S


Man har ju lite att ta reda på efter maten. Speciellt när man har två små troll som kladdar...





Titta! Nu kan jag sitta med syrran och leka! Så kul att sitta och kika omkring:)
Hon har blivit superstadig bara sen i måndags=D

Annars har vi har kikat lite på stan med hanna o barnen. Sen åkte vi till Nisses.. Hittade en tvättkorg, slickepott, potatisskalare och en plastskydd att ställa smutsiga skor på. Mjaa.. Tråksaker! Just de ja.. Thea fick en body med Lilleskutt på från Lindex på rean. Majken fick en body och vita leggings oxå.

Mamma skulle till Borlänge och kunde köpa med en röd/vit-randig tröja och tights från Polarn till Thea! Kuljul! 


Nu stack K till jobbet. Igen. Min lilla arbetsnarkoman ska jobba extra i helgen också.. Vad var det jag sa?! Han kan inte låta bli.

Nej hjälp! Nu har Majken snart ätit upp Theas bamsetidning! Måste rädda de lilla som är kvar=S
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0