Dagar i bilder..

Lördag och lunch på Piren. Två sura nakenfisar skrämde iväg restaurangens övriga gäster.. Ca 2 stycken;)



Det finaste man har sätter man på bordet, eller hur var de där..? 
Majkens klänning är köpt på Lindex (49.50!) och liknar något man skulle kunna hitta i Leilas kök..haha


Varför ska man ha syskonvagn??;)




Farmor kom förbi med en tablettask och Thea gjorde sig snabbt bekväm i soffan..


Thea har blivit "Hjälmoman" igen!! Hujedamig.. Hon har tom hjälmen med sig i sängen..


Shrek ,nej förlåt Thea, satt ensam i köket ett tag med sina vattenfärger och hade det trevligt.. Hon fick en kaka som jag kom på henne med att sitta och doppa i vattenfärgsvattnet, sen in i munnen=s.. Var tvungen att ringa och fråga mamma om färgerna verkligen var giftfria. När jag visade upp henne framför spegeln skrek hon till..haha.. 38 minuter tog det för henne att bli ren. Färgen hade liksom gröpt sig in i huden, speciellt på kinderna där hon var torr..


Kristoffer är på kurs i tre dagar nu. Leadership..nånting.. Får se vad han tycker nu när han kommer hem.
Nu ska jag och tjejerna gå iväg till kyrkis.. Dom har ju sin sånggrupp nu! Senare ikväll blir det gymmet för min del! Majken blev jätteknepig av vaccinet igår förresten.. Gnällig och lite varm. Får se om hon är gladare nu efter middagsluren.. Hoppas:)

Ha en bra dag alla mina läsare!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mycket bus tjejerna har för sig. Det måste vara fullt upp förstår jag :) En jätte fin tröja du fyndat till Majken!

2010-03-23 @ 19:10:26
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: MOSTER

haha thea liksom.. Vi måste kolla på shrek med henne någon dag

2010-03-23 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0