virrigt

Om jag säljer scootern och nitrochassit (och behåller den vanliga svarta sittdelen) och så har jag ju min bonus på babyproffsen. Då kan jag ju köpa ny vagn med gott samvete och bara behöva lägga till någon 1000-lapp;)

JA! Såå gör jag! Imorgon ringer jag och beställer en Ozone City, med svart chassi och den svarta sittdelen med röda detaljer, samma som jag visade i inlägget tidigare (de där fula lilla märket får jag stå ut med..)
Ozone City har ju en annan slags sittdel än nitron. Den är ergonomisk.. kan ju vara skönt eller nåt?! Den är ju inte lika snygg som en vanlig sittdel, men då har jag ju två olika att byta mellan!!:)

Då har jag ju komponerat ihop min drömvagn hihi! Någon som hänger med hur jag menar??;)

Nu har dom "kopieringsskyddat !?" bilderna på hemsidan, där jag hittade alla nya färger på igår! Typiskt.

Aja.. HÄR hittar ni alla färger!

Nu ska jag väcka Thea som tog en väääldigt försenad middagslur! Den här kvällen blir skoj! haha..

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Du är helt otrolig Elin! :p

2010-06-16 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0