Bilbingo, Bajs och Biskopsnäset

Idag ringde dom från Biskopsnäsets förskola och meddelade att Thea skulle skolas in på avdelning 3 istället för avd 1. Jag blev ju lite fundersam när jag fick hem papper på att hon skulle börja på ettan, för där är det ju bara pluttbebisar! Då skulle hon ha gått där nån månad bara, och sen bytt=s 
På trean är det blandade åldrar. Och på tvåan är dom från ca 3-5 år. Varför har dom så funderar jag på?? Blir det bra? Jag fattar inte riktigt..

Annars har Thea gjort stora framsteg att klara sig utan blöja!!:-D Dom senaste dagarna när vi bara har varit hemma ute på gården har hon gått utan blöja och sagt till varje gång:)
...Det blev dock en liten (nja..stor) olycka nyss på Hammarbacken:/
Thea gick ned på undervåningen och blev så tyst, så jag gick ner för att kolla till henne. Splash! lät det och en massa löst bajs på farmor och farfars fina hallmatta..haha. Farmor är ju ganska känslig för såntdär, så Eva och mamma slet i panik för att få bort bajset snabbt från mattan och Fia stannade kvar på övervåningen och roade farmor så hon inte skulle komma ner;) Det är bättre att vara ovetandes. Hon är ju en sån dramaqueen!!

Mamma och Kristoffer vann inte ett öre på bilbingon:( Ska vi aldrig få tuta:o?? På onsdag i Söderbärke kanske??;)

Nu ska jag kika vidare på fina vagnar! Jag har en köpare på nitrochassit som kan tänka sig ge 2000, men jag kan inte bestämma om jag ska behålla det jöö!! Åh. 




 

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! asg Stackars farmor! Shit happens. :D Duktigt av Thea!

2010-06-22 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0