Tisdag och jag har såå mycket i huvudet nu!


Just nu är det många samtal som rings fram och tillbaka. Smsen trillar in från alla olika håll och jag är sämst på att svara. Jag får sånt sjukt dåligt samvete. Men grejen är att det tar ca 5 min för mig att skriva ett kort sms och jag är nästan jämt kladdig å blöt om fingrarna. Jag bär inte runt på min mobil när jag är hemma, den ligger oftast i väskan. Lagar jag inte mat, så bär jag runt på ungar eller kör bil. Eller byter blöjor på övervåningen och vägrar springa ner om jag hör att det ringer på min mobil.
Jag gillar ALLA mina släktingar o vänner. Jag är jätteglad att ni hör av er! Förlåt att jag är så svår att nå jämt! Ett tips är att ringa ist för att smsa..haha.

Idag på eftermiddagen ska vi på "Kyrk-troll-dags" på biskopsnäset! Vi kommer leka lekar och sjunga. Sen bjuds det på trollgryta, trollsnorsbakelse, trollsaft och kaffe! Det blir kul! Fantastiskt hur mycket aktiviteter kyrkan fixar för barnen:)

Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och titta på Thea som susar omkring på sin cykel!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja de stämmer bra de Elin! Men sms är bra, då kan man göra mycke samtidigt. Haha!

2010-06-03 @ 13:03:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0