Tillskott

Nu är vi 5 tjejer i familjen! Vad dom två små marsvinen heter vet vi inte än.
Frågar vi Thea svarar hon; Maja-Linnea och Hanna, men jag vet inte ja.. Det är väl inga direkta husdjursnamn=s
Vi spinner vidare på de.. Eller kom med förslag vettja!!
Jag hade ju Båtsman som förslag förrut, men de passar ju inte på en tjej:(


Kristoffer är på jobbet, Majken ligger uppe och sover och jag å Thea tittar på Bröllopsbonanza:)
Blir jag sugen på att gifta mej eller inte??! Jag vet inte... Det känns VÄLDIGT komplicerat och drygt att planera allt. Och DYRT framförallt! Sen har jag nog ganska höga krav oxå. Än sålänge räcker det med att vi vet att vi vill leva med varandra.. Om 4-5 år kanske vi slår till.
Det blir ju lite (sjukt) hajpat med bröllopssnack just nu oxå när Victoria och Daniel ska gifta sig..haha



På fm var vi på Sofias skolavslutning. Nu har hon gått klart alla år på Marnässkolan!
Hon var så fin så! Snyggast av alla med sina rådjursögon!! Men Linnea..., är du säker på att hon är våran riktiga helsyster?? Hon är ju inte direkt lika oss:S
När vi stod där började mamma fundera på vilket år i raden hon stod där och kom fram till att hon har haft barn som gått där i 17 år! huuh!




Nu somnade Thea brevid mig. Bäst att jag går upp med henne!
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Nenna

Shit hon är verkligen en liten fjortis. Men iaf. Inte är hon då lik mig, inte dig heller för den delen. Det är nog brevbärarn.

2010-06-11 @ 22:35:36
Postat av: Anonym

DÅ kan jag tala om för er att Thea är så lik henne att ni måste vara jättesläkt allihopa.

2010-06-11 @ 22:40:19
Postat av: Emelie

De finns ju faktiskt bröllopsplanerare :) hihi!

Om man inte orkar eller tänkt göra allt själv..

Ja detta kungabröllop, usch de gör mig ltie tokig! Är inte så insatt i de, helt ärligt så är de såå överdrivet allting med de bröllopet..



Hoppas ni kommer på nå bra namn till marsvinen..

Kommer inte på nått jag just nu men ska tänka :)

2010-06-12 @ 09:49:47
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: emma&arvid

Mina systerdöttrars hamstrar heter thea och cornelia :-D Båda är döpta efter deras vänner, inte direkt hamsternamn :-D

2010-06-12 @ 10:06:34
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Sara

De e fint de med bröllopstankar. Sj får man vara glas över förlovningsringen i 10 år frammåt. :D Dina & Dana, hette mina kaninungar. Hehe!

2010-06-13 @ 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0