Student 2010


















Jodå! Jag tror att hon är glad, nöjd, ganska nykter och har lite huvudvärk.
Hoppas dom får en toppenkväll nu!

Vi har kalasat och firat henne hela dagen lång:)
Nu var det skönt att komma hem och duscha och sätta sig i soffan en sväng. Imorgon ska Kristoffer jobba 6-18 och jag åker iväg tidigt på morgonen och gör min jobbsväng jag med! Thea och Majken lämnar jag över till mamma. Tror det är första gången hon är barnvakt till Majken ett längre tag. Det har ju inte riktigt funkat tidigare..:/ Fast nu är hon ganska nöjd med att vara hos andra människor, sålänge jag inte syns till.. Då blir hon mammig som tusan!

Trevligt att träffa kussarna idag oxå:) Nu längtar jag till Stockholm!! Får se om vi kan trycka in en snabbvisit dit oxå i sommar! Vi måste ju gå på Grönan och Skansen. Thea ska ju lämna sina nappar till kattungarna där.. hihi..

Nopp snopp. Godnatt!










Kommentarer
Postat av: Sara

Vi tänkte också åka till skansen och fjärilshuset. Om två veckor. Nu får väl hänga på. Sovplatser kan vi fixa om de är så.

2010-06-08 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0