statistik

Antal besökare på min blogg har klättrat uppåt mer och mer på senaste tiden! De tycker jag är jättekul:) Sen att jag oftast skriver en massa gojja och tjatar om mina vagnar i var och varannat inlägg är ju en annan sak=s

Imorse kom Linnea och Jonny hit på sina cyklar. Dom hade varit in på Hemköp innan och köpt med sig en lite goda frukostsaker. Ekströms äppelkräm och en lång nygräddad baguette. Det är då jag är extra glad att vi bor så nära varandra♥ 
Efter den sena frukosten åkte vi upp på coop för att köpa pinnar tänkte jag säga!? Men nää.. Virke heter de ju, till en utomhusbur till marsvinen som vi skulle bygga.
Alltså jag KAN bygga själv, men det är de att mitt tålamod för att pyssla försvann i samma ögonblick som Thea föddes. Tidigare har jag varit så stolt för att jag iaf är händig. Men nu har jag inte ens det som en egenskap haha..

Detta är resultatet! Nu kan dom strosa runt där i buren å bara pillimojsa i sommar.
Tack Nenna!


Men Majken då! Jäklar va dryg hon har varit dom två-tre senaste dagarna!! Hon vill helst inte äta mat, bara snutta. Hon bajsar så löst att det smiter ut genom blöjkantan varje gång, sen känns hon litelite varm vissa stunder. Nu måste det väl vara tänder på G iaf?? Men när jag kikar, ser jag inte minsta lilla tillstymmelse till tandsprickning=/ Hon är ju iaf 8½ månad.
Thea fick oxå tänder sent och då kom alla på en gång. Smidigt iofs att slippa långvarigt gnäll hehe..

Jag och Kristoffer har fått nån slags nytändning i förhållandet tror jag:) Eller har han nån baktanke måntro, med allt gulligull han sysslar med?? Här hemma är ju oftast tonen rå men hjärtlig, så nu blir jag fundersam..hmm:p
Jag ska nog ta och plocka fram dom där pistolerna till WII som jag gömde uppepå hatthyllan för honom, förra veckan när jag var pissed off.



 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja hon är faktiskt jätte duktig, visst olyckor händer när hon inte riktigt har tid att berätta att hon är kissnödig, men ändå tycker jag hon är duktig för att gå så kort tid :)



Ja jag såg färgerna och alla chassin, var inte så jätte impad av alla fäger, trodde dom skulle komma med massa härliga och tuffa färger, men de var ju inget som man jublade över så!

Men verkligen super härliga chassin =)



Ja men de är väl ett enkel chassi som du har ?? Inte de till twinvagnen??

Kram

2010-06-14 @ 07:48:40
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Lill, Emilia å Freddie..

Ja hon var super trött.. Ville juh gå in på åhlens efter ni gått men det fick jag då rakt inte för Emilia.. ;D hahaa... sen somna hon som en stock på kvällen med..

Ska gå in å kika! :)

Det vart marsvin ser jag :) sööta det var.. Kraaamar!

2010-06-14 @ 08:39:05
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag är dig trogen Elin ;)

2010-06-14 @ 09:24:11
URL: http://josephinelovisasophia.blogspot.com
Postat av: sabina

Hahahaha jag skrattar så jag får magknip .. du e så rolig :) jag hade visst mycket att läsa ikapp, det där med telia var hysteriskt roligt!



Nu e jag klar med skolan så jag hör nog kanske av mig någon dag :)



KRAM

2010-06-14 @ 16:31:29
Postat av: Sara

Åhh, herregud de skulle jag aldrig våga om Johan hade sitt playstation kvar. Modigt bruden. De är bara att njuta av kärleksstunderna. :D

2010-06-16 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0