skatten

2087:- + på mitt sparkonto idag! Tack för det! Fast jag hade hellre velat vara Kristoffer..:/
Tur att han delar med sig..haha.
Då är det bara att försöka glömma att pengarna finns i några veckor, tills vi tar våran minisemester till Göteborg. Jag har på senaste tiden känt ett väldigt sug efter att åka utomlands i sommar, men det är nog ingen idé. Jag vet inte riktigt hur mycket semester det skulle bli med två småttingar;) Fast iosf då,, vi åkte ju till Kreta när Thea var 8 månader och det gick ju finfint. Det är ju smart att åka medans dom åker gratis hehe.

Okej, jag slutar fundera då. Och jag ska inte titta på sista-minutenalternativ. Men det ser ju så förbaskat lockande ut!!!

 


Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

Ja, vi hade det trevligt, även om inte Julius kunde göra så mycket mer än titta på alla större barn som sprang runt. Blir väl roligare nästa år :) kul att få jobba lite. Jag ska jobba i helgen för 1a gången sen Julius föddes. Ska bli skönt, men kommer nog längta hem efter 5 minuter..hihi



Hur länge reser barn gratis? Vi har tänkt åka utomlands i november.

2010-06-09 @ 10:11:05
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag är också bra sugen, fick världens bästa skattebesked. Men ingen ide att åka när alessa är så liten! Får bli nästa år. Hur länge åker dem gratis? Kram

2010-06-09 @ 20:31:45
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0