ska jag erkänna?

Nog hade jag en väldigt snuttig Majken brevid mig ändå inatt..haha. Men vi försökte inte ens, utan tänkte att vi slutar med nattamningen nästa vecka ist. Och så slutar vi amma HELT på dagarna ist, fram tills dess. Hon sov inte så speciellt mycket längre på natten heller innan hon vaknade och ville komma till oss. Menmen. Vi tar nya tag då.

Idag är det VÄLDIGT fint väder ju!! Och dagen till ära ska vi på Williams 3-års kalas!:) Tror inte Thea har fattat det där med kalas riktigt, det är ju hennes första kompiskalas hon ska få gå på. (Stackars barn)

Kristoffer tog nyss med sig Majken för att gå och handla, medans jag och Thea har gjort ren marsvinens bur. Vilken fantasktisk hjälpreda jag har:) Hon ser så stolt ut när hon är med och lägger i hö och fyller på med frön och grönsaker!
Men vafan. Det ena går och luktar den andra i muttan och då får hon sej en rejäl kissdusch. USCH! Måste kolla upp om hon är en kille egentligen, eller är hon lebb?? Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag sa ju de. Dom kommer snart sätta på varann också! Haha

2010-06-16 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0