Säckgång och China Town

Ser man siss Linnea på korten?? Jo, det gör man nog:) Jisses vilken speed "tåget" hade. Eller var dom väldigt få?? Jag vet inte!? Jag fick rysningar när jag kikade på dom! Jag vet egentligen inte varför.. Kanske för att man känner igen sig i känslan. Äntligen är skoltiden över! Både kul och tråkigt på samma gång:)

Jag saknar min gamla turismklass! Emelie, Petra och Alex.. Och dom andra som gick handels oxå såklart! Vilket röj och MÅNGA minnen!!
Klassträff snart eller??;)



 

Efter att vi kollat på alla blivande studenter fick vi nåt ryck och slog oss ner på China Towns uteservering. Det var vääldigt mysigt! Thea fick en massa klubbor och Majken var superdupertrött och mest knölig:/

 

Tjejerna somnade jättesnabbt efter en dusch och lite saga! Jag har så duktiga och fina flickor♥
Vilken skillnad nu när båda sover från sju-åtta på kvällarna. Jag har ju för sjutton egentid. Fantastico! Jag skulle ju kunna skaffa mig nåt intresse..haha.. Synd att inte kupolen har öppet nattetid. Jäklar vad jag skulle kunnat shoppa då!

..Nu har jag och Karin lite nattliga hemlisar på G. Vi får se vad som händer och fötter...:p




Kommentarer
Postat av: Lill, Emilia å Freddie..

Låter mycket trevligt.. :)

2010-06-02 @ 21:26:28
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Linn+ea

Åh jag gick och kollade om jag såg er men jag gjorde liksom inte det.. tråkigt! Ni såg ju mig iaf

2010-06-03 @ 02:42:04
Postat av: Jasmine

Såg dig på Bk's igår, tänkte heja men du kollade aldrig mot mig. Vilka fina barn du har! & jag älskar namnet majken!

2010-06-03 @ 07:54:37
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: petra

ååh, jag kände precis samma när jag kollade på säckgången! klassträff skulle vara askul. eller kanske en ålanddskryssning igen?;P haha

2010-06-03 @ 22:17:56
URL: http://petrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0