Midsommarhelg

Finaste Majken i sin dalahätta!
Samma som Thea hade för två midsomrar sen:)




Påväg ner till badplatsen och midsommarstången..












Varför kunde Majken inte titta in i kameran??..Åh!






Mamma o pappas sommarstuga.. Dom har verkligen fått det så mysigt och fint!




Min fina Krille smög omkring med en öl mest hela dagen...♥


Summering: Vi åt smörgåstårta vid lunch vid farmor och farfars sommarstuga först. Sen gick vi ner till badplatsen, dansade runt stången, köpte några lotter, Kristoffer vann en vinflaska som han gav till svärmor;) Charmknutten då! Thea badade. Det var verkligen varmt i vattnet ju! 
Kvällen spenderade vi i mamma o pappas sommarstuga. Supermysigt. Jag och Kristoffer förberedde grillen medans Thea följde med mormor, morfar och Fia ner för att ta ett kvällsdopp! När dom kom tillbaka hade dom förberett bastun, så det var bara att hoppa in i värmen:)
Thea och Majken lekte i sandlådan. Vi åt grillat, sill, korv och färskpotatis. En massa gotte! Efter det åkte vi hem och la tjejerna.
Tänk om man hade haft en alldeles EGEN stuga att gå och lägga sig i.. men det står väl inte på förrns vi är 40+ och har köpt en :)

Måste bara tillägga att jag saknade mina kusiner och Eva!! Ingen riktig stämmning utan er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0