Kyrkisavslutning

Yeeey! Thea var uklädd till troll på kyrkavslutningen idag! Sötaste trollet jag har sett;)
Vad jag slet med "kottehalsbandet" haha! Dock var jag för slö för att plocka fram symaskinen och sy på lite lappar och knappar.. Jag ska göra iordning en finare att spara sen nån dag!
Thea är ovanligt lätt att ha att "göra" med! Hon har sjukt mycket tålamod för att vara 2 år tycker jag.
Hon älskar att klä ut sig och sminka sig och man får gärna fixa hennes hår. Kanske vänder det snart?? hihi..

Troll x 2! Två små gulltroll!

Majken gottade sig med en varmkorv i vagnen.. Fatta hur mycket jag går emot mina egna principer med de där att hålla vagnarna snygga och rena nuförtiden!! Barnen brukar inte få äta kladdiga sakar i vagnarna!! Never!
Nu är det ju tur att vagnen är gjord i fejkskinn så det var bara att tvätta av med lite diskmedel.. Fast det luktar fortfarande liite varmkorv i den.. uuh.

Thea blåste såpbubblor..

Det fanns som vanligt en MASSA olika roliga aktiviteter för barnen. Som alltid när kyrkan anordnar grejjer!
Tack för den här våren! Men det är inte riktigt slut ändå.. Det kommer finnas fika att köpa och barnen kommer kunna leka vid lekparken vid församlingsgården varje dag en stund under sommaren, så vi hittar nog dit då oxå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0