Hos frissan

Thea sitter och pillar i mitt hår!! Hon gör nån slags hårmassage..mm skönt! Äntligen har jag någon nytta av henne;) nä nu skojade jag.

Idag har vi haft det lungt och trevligt, hela familjen!
Vi gjorde som ett stort busslast pensionärer gjorde. Vi åkte till Disponentparken.
Fikade.. köpte lite växter till rabatten.. Thea sprang runt, busade och matade kaninerna.

Innan vi åkte dit sa Kristoffer att han aldrig varit där tidigare och att han var nyfiken på var det var för nåt. Sen när vi kommer dit kläcker han ur sig att han visst hade varit där och pekade på bordet han satt och åt vid. Det var där han och hans jobbarkompisar gick i mål när dom gick gruvtrampen. Smaaaart! Killen har ju koll!!! NOT.



 
Påvägen hem stannade vi på Dollarstore och köpte hem sånt där bra-att-ha-tråk och en sväng in på MM och sen vidare till Laggen för att fylla frysen med pannkakor.

När vi kom hem fick jag den brilljanta idén att vi skulle köra med gräsklipparen i slänten på baksidan, vilket resulterade i att gräsklipparen strök med..haha.. ni skulle ha sett molnet av rök! Men typiskt. Och Kristoffer kom ju undan med att "mitt ord är hans lag" allså att det inte var hans fel för jag sa ju åt honom att göra de. Är han helt IQ-befriad??haha.. Jag vet väl inte om man kan göra så eller inte..:)

Inatt sover Majken inne på deras gemensamma rum, vi ställde in spjälisen nyss.
Hon vaknar alltid när vi kommer upp och ska lägga oss, så hon kanske inte blir lika störd av oss där!? Hoppas! Och hon har fortfarande inte sovit en endaste hel natt sen hon föddes och nu på sistone har hon börjat vakna tidigare och tidigare och är jättehungrig men ändå trött. Hur svårt ska det vara att ta flaskan med välling?? Jag har testat med allt. Hon bara fräser!!

Nu ska jag paketa in en massa traderavinster! Och nästa år, DÅ åker vi UTOMLANDS jippppppiiiiiii!!
Gonajt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja just. Gruvtrampen är kul. Har gått den en gång, några månader efter att jag hade fått Tindra. Ja höll på att döööö.!!

2010-06-10 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0