Emmaljunga 2011

Jag har ju varit så nyfiken länge nu på vilka nya färger Emmaljunga släpper här i dagarna och nu fick jag äntligen se dom!!:) Svarta chassin!!!! Jag jublade bokstavligen i soffan hahaha.. Äntligen har dom fattat grejen!

Jag har ju varit lite sugen på en ny nitro åt Majken, då våran börjar bli lite "sliten" nu..hehe. om dom kom i nån fin färg såklart, annars fick det va.  
MEN. Det fanns inte en enda klädsel som imponerade speciellt mycket på mig i år!! Blää. (Nu hade ju Kristoffer tur:p)
 
Men måste jag välja blir det denna nedanför.. och så klickar jag på våran sittdel i "black croc"! Och så måste jag ha ett genomskinligt regnskydd som oxå var en av årets nyheter!

Färgerna påminner VÄLDIGT mycket om crescents vagnar. Och loggan på sufletten ger mig Canada Goose-vibbar. Fy! Men chassit vill (läs:ska) jag ha och det går ju tyvärr inte att endast köpa chassit och inte sittdelen=s
Humhum.. Jag gillar inte krimskrams i olika färger på vagnar. Tycker det kan bli svårt att matcha då ju!!
Nää.. om jag skulle börja kolla efter nåt annat märke att förälska mig i. Jag blev faktiskt besviken nu jööö! Eller så vänjer jag mig.. Va tycker du om Emmaljungas nya färger??

Va tycker du om den här då Hanna??:P

(Bilder lånade från www.emmaljunga.se)

Kommentarer
Postat av: Lill, Emilia å Freddie..

När jag är in på emmaljungas hemsida så ser inte jag nå nya färger.. :/

2010-06-13 @ 10:46:30
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hmmm vet inte riktigt om jag gillade den Rosa... Den såg ju grisrosa ut :) då måste jag ju hinna köpa den Rosa som finns ute nu!

2010-06-13 @ 10:49:14
Postat av: e

JA äntligen!! :) wiiiieee

2010-06-13 @ 12:20:49
Postat av: Emelie

Va roligt! Passande nu också ;) Gillade heller inte loggan, vart har du sett alla nya färger? Inte på hemsidan väl?? Katalog?



Om du ska sälja ditt nitrochassi, hör av dig!! :)

Kram

2010-06-13 @ 12:22:11
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sara

Snyggt med svart chassi, men mindre snyggt med loggan. =S Hehe ja eran är nog sliten rejält Elin! :P

2010-06-13 @ 14:55:18
Postat av: Elin

Hanna: Ja, den rosa var ingen höjdare:/ Nu blev dom färger som redan fanns ännu snyggare, frågan är ju bara om de finns några kvar i butikern..

2010-06-13 @ 23:21:56
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Elin

Sara: Jo, den är RIKTIGT sliten vettu..haha.

Nu vill jag se på den fina vagnen du fick tag på och Thea vill hoppa på Tindras studsmatta:)

2010-06-13 @ 23:24:13
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0