Önskelistan

Den 24e augusti fyller jag 22!
Ett tag kvar, men det gäller att informera släkten i goood tid före vad man önskar sig;)
Okej. Här kommer min önskelista!
(jag får väl presenter även fast jag är vuxen förresten??:O)


* Ljusrosa eller vita höga Converse. Storlek 40.
Intersport 700:-


* Fotoalbum för foton i storlek 10x15.
Globe och Ica Maxi(!?) har just den modellen jag vill ha.

*
Nagellack i nån kul färg

* Nån bra hårprodukt som gör håret mjukt och är värmeskyddande.

* En skottkärra
Modell obetydlig.


* Svarta Vagabond kilklackspumps. Storlek 41.
Eurosko/Gallerian ca 600:-


* Kökshanddukar och vanliga handdukar
Färg spelar ingen roll!

* Bakbunkar
Storlek spelar ingen roll

* Bugaboo Footmuff
Kanske Mörkbrun eller svart?


// Elin


Kommentarer
Postat av: emelie

fotmuffen ska du väl önska dig när barnen fyller år?? hihi

2010-07-28 @ 13:52:03
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0