It´s Elin Bitch

Idag har vi varit i Borlänge. Jag drog med mig hela familjen i panik, fastän jag hade tänkt att skippa de..
Det är många viljor att ta hänsyn till när jag ska hitta på något. Jag får pussla fram o tillbaka.. Jobbigt de där med att känna att man aldrig räcker till:(

Jag susade igenom mina favvoaffärer och fick tag på en hel del fint faktiskt. På Polarn handlade jag på världens rea! Ordinare pris på alla grejer jag fick blev 1655:- och jag fick det för 530:- Bl a ett par svarta chinos och ett par svarta leggings (mammabyxor is the shit, jag är ju mamma!!?) Thea och Majken fick en varsin pyjamas med dragkedja! Jag är så trött på att fumla med knappar.. å några till grejer.
Annars köpte jag några linnen, en jeanskjol och en klänning med rosor på, så sött så!

Efter kupolen åkte vi till Sahlins Strutsfarm..(Ni vet hon som var med i "Halv åtta hos mig"??) 
Men fy sjutton vilka hemska djur. Stackars satar va fula dom va haha.. Det var en liten upplevelse:)
Det fanns även en stor sandhög med MASSA leksaker i och små traktorer barnen fick leka med, en studsmatta och en liten lekstuga. Och strutsarna såklart, stora och små!
Helt klart värt ett besök. Glassen gjord av strutsägg smakade fint oxå!

Jag har badat varje dag i över en månad i sträck förresten!! Det måste väl betyda att vi har ett superväder iaf? appropå ingenting.

Nää va tråkigt utan bilder!! Fy.

Vore jag smart så gick jag och la mig nu. (Majken vaknar 5-6 på morgarna.)
Men jag är ju inte vidare smart, så vi spelar lite spel ist, njuter av tystnaden, jag och Kristoffer. Kanske delar vi på ett glas O´boy och kikar lite på alla räkningar som sitter på kylskåpet. Finns nog inga magneter i hela världen som klarar av att hålla upp dom snart=D

Nu höll jag på att glömma att nämna barnen. Jag älskar dom mest av allt. Och jag vill ha barnvakt nu och bara få rå om Kristoffer. Jatack!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Sara

What!? Vilket pang pris, på Polarn. Nu vart jag shopping sugen också. Haha tur att man har de mesta på autogiro eller e-faktura då behöver man inte ha så mycke magneter. :P

2010-07-22 @ 11:12:01
URL: http://saraochminafina.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja han är fortfarande ganska knölig.

Han har börjat sova bra igen men ätandet

och gnällandet fortsätter. Hade Thea också

en knölig period ? Hon åt väl inte heller

så bra ?



Ja jag vet, ibland känner man bara för att

få en dag eller två och bara mysa med

varandra och vara vuxna :)

2010-07-22 @ 12:32:23
URL: http://josephinelovisasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0