Hallonballon

Nu ska jag ut och sno hallonbuskar och fixa till en liten rabatt på gården. Sen ska jag laga kvällsmat.
Linnea är här och har önskat ost och skinkpaj, men vi får se hur de blir med den saken. Jag suger på att laga pajer..
När barnen har lagt sig måste jag sätta mig ner vid datorn och skicka in foton för framkallning. Det är extrapris på Postfoto just nu. Bara 59 öre/foto. Skitbilligt och bra kvalitet!

Imorgon vi till Kupolen eller Falun. Jag behöver kläder nu!!! Jag borde kanske åka själv egentligen.. Jag blir alldeles för stressad av att prova och greja när Kristoffer och barnen väntar på mej. Men. Nää.. Det är ju tråkigt!!

Annars njuter jag av att ha Kristoffer hemma i två veckor framöver. Vi pular lite på gården, äter mysiga luncher, badar, städar, rensar, leker, pratar, bråkar, träffar folk. Mja, sånt vanligt... Stockholmsresan tar vi senare i Augusti när vi båda har fyllt år.. 7 aug åker vi ju till småland. De får väl duga sålänge.

Det går inte så bra för vagnen jag har beställt att ta sig hem till mej:/ Den gula sufletten fanns tydligen inte på lager, fastän de stod de när jag beställde, så då får jag snällt vänta extra på den och hela vagnen:( 
Jag hinner ju ändra mig snart jööö! Möööjligtvis skulle den komma på fredag.. Men vafan, den ska ju ända från Holland?!

Nä Karin. Ge mig öl, Asti och cigg. I neeeeed IT!


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt! Att du har samma ideér som mig. Hallon är gött!



2010-07-21 @ 19:24:04
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0