Ur Theas mun..


Mamma, du ha tittoj (stickor) där!
Och så pekar hon på min orakade muff..haha

Thea undersöker min arm noga som är full av fräknar och utbrister;
Mamma, du är maaan. (banan)
Ser jag ut som en gammal fläckig banan??!

Sen har jag en väldigt färgglad klänning jag brukar ha på mig hemma och då säger hon jämt;
Du är piiiin!
Men bara när den klänningen åker på:)

Men det bästa av allt!
Thea sitter på sin matstol och funderar, sen säger hon;
Mamma! Ja tytte om dej! 
Sen springer hon raka vägen till frysen för att hämta glass..

Och när hon duschar med pappsen säger hon jämt;
Du ha en liten nopp!
Hahaha...

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Dom är väl för goa. Ibland kan man undra vart dom får allt roligt ifrån. :P

2010-07-17 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0