Rensat

Måste ju uppdatera med lite nyheter från våran svennebanan vardag..

Direkt det regnar spritter det i kroppen på mig! Jag vill inget hellre än att städa, pyssla å rensa!
Å mer regn vill jag ha, då vi precis ska teckna om vårat elavtal! Nu betalar vi 69 öre/kwh. På tok för mycket! Tecknar vi nytt idag (3 år) ligger priset på 51,4 öre/kwh. Det skulle göra lite skillnad.. Men de gäller väl att ligga lite på is ett tag till. Iaf en vecka till..

Imorse kom Eva och tog med sig Thea.. Eller snarare, Thea tjatade på att få följa med. Och de fick hon, så jag och Kristoffer satte igång och började omstrukturera på övervåningen. Majken sov lite middag:)
Till slut hade vi ÄNNU en stor hög med gammalt skräp ute på gården! Grannarna måste ju tro att vi är helt galna. Vi gör minst en skräphög varje vecka med..haha..
Nu är allt klart för att börja med underlaget på väggarna. Måste åka och köpa spackel å slippapper först! Och välja tapet. Jag vägrar måla.. Det blir bara fult när jag gör de.
Vi har superordning i klädgarderoberna nu.


På em var vi ut till Micke och Matilda och kikade på deras nya fina HUS!!:) Karin och Totte var oxå me! Hur fint som helst och jättemysigt! Jag vill oxå ha fin stor trädgård, men jag vill inte lämna stan.. Och det verkar det som att man måste med tanke på det minimala utbudet av hus som ligger centralt för inte en allt för dyr penning. Thea ville absolut vara kvar och sova hos dom.."Ja vill inte åta hem, ja tanna hä". De förstår väl jag de;)

Kvällsmaten serverades på Hillängskiosken. Hela jag smakar och luktar mangoraja..huuh!

Imorgon laddar vi för party! Kanske t om utgång??
Jag ska vara världens bästa partyElin. Inte ett ljud om barnen. Jag ska inte rynka på näsan av avsmak, varje klunk alkohol jag tar. Ingen beslutsångest över vilka kläder jag ska ha på mig. Jag ska inte älta några av mina problem... Nepp! ;)



Kommentarer
Postat av: amanda

Men hallå, jag då? :)

2010-07-30 @ 23:56:10
Postat av: emelie

Tack för grattiset :) Jag såg att jag skrivit fel datum, haha :)

Du skulle inte sälja ditt chassi va??



Kram

2010-07-31 @ 08:02:40
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0