Bugaboo Bee plus

Linnea ringde imorse från posten med lite insidernyheter! 
Kartongen med vagnen hade landat där plus en hel kartong med foton som jag framkallade förra veckan från Postfoto.
Som jag har väntat! Jag hann inte ens morgonkissa innan jag satte mig och Thea i bilen för att åka dit!
Linnea smugglade ut paketen på baksidan till mig, sen åkte vi hem och började packa upp den. 

Jag kan inte bli nöjdare!!

Fina färger på sufletterna, svänger på en femma, känns inte alls lika ranglig som jag hade förberett mig på. Den skakade inte alls hemskt på kullersten och ojämna underlag. Supersmidigt regnskydd. Thea och Majken kivades om vem som skulle sitta haha.. Iphonehållaren skrattar jag mest åt:P Känns urlöjligt, men den fyller ändå en ganska smart funktion:D Nu slipper jag stanna för att skriva sms haha..

Rosa sufletten på och en helt underbar stickad filt i alla möjliga färger som jag fick av mannen förra veckan:)

Älskingar♥

Thea på 2½ år sitter som ett smäck i vagnen också. Ryggstödet är höj-och sänkbart. Sitsen går att förlänga oxå!
Perfekt för oss som har två vagnbarn och vill kunna använda vagnen till båda:)

Var bara tvungen att prova Emmaljungas minimizer sittdyna i buggan.. och den satt ju inte heelt fel! Dock ska jag beställa bugaboos egna sittdyna om jag bara kunde bestämma vilken färg..

Min bruna Skip*Hop Saddlebag satt oxå bra på chassit! Vet inte om de finns så många andra väskor som sitter bra på handtaget. Dock skulle det passa bättre med en svart väska:)

Idag åkte regnskyddet på. Tror tjejerna gillade att det är genomskinligt, för annars brukar dom bara sitta och slita i det, men inte nu!!



En toppenvagn jag lätt kan rekommendera!
Och jag är MYCKET mer nöjd med denna, än med den Cameleon jag hade förut!
Den var superranglig och dryg, eller så hade jag ett gammalt måndags exemplar;)

Nu ska jag försöka få in snitsen på att fälla ihop den, sen blir manualen till vagnen fin nattläsning:D







Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Sökte lite på bugaboo bee + och kom till din blogg. Vet att inlägget är år gammalt, haha.. Min syster har precis köpt en bugaboo bee + och provkörde den för första gången idag.

Dock vet hon inte hur man sätter fast mugghållaren och nu såg jag att man kunde dra ut sitsen eller vad du skrev.. så att barnens ben slipper "hänga" i luften och dingla.. Hur gör man det?

Några andra bra knep du vill dela med dig utav?
Jättetacksam för svar via min mail. :)

Mvh. Anna

2012-07-03 @ 21:05:08
Postat av: Anna

Hej! Sökte lite på bugaboo bee + och kom till din blogg. Vet att inlägget är år gammalt, haha.. Min syster har precis köpt en bugaboo bee + och provkörde den för första gången idag.

Dock vet hon inte hur man sätter fast mugghållaren och nu såg jag att man kunde dra ut sitsen eller vad du skrev.. så att barnens ben slipper "hänga" i luften och dingla.. Hur gör man det?

Några andra bra knep du vill dela med dig utav?
Jättetacksam för svar via min mail. :)

Mvh. Anna

2012-07-03 @ 21:06:10
Postat av: Jennie

http://www.youtube.com/watch?v=ft5hgpzwpX0

2012-07-10 @ 09:24:24
URL: http://www.youtube.com/watch?v=ft5hgpzwpX

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0