Måndag

Imorse åkte jag iväg och jobbade en snabbis. Jösses vad mycket papper det är att hålla reda på!
Jag skyndade mig hem. Lagade lunch på 10 min. Världens godaste "sommarkorv" och färskpotatis.. Jag måste bjussa på receptet nån gång. Kristoffer åkte till jobbet. Eva och Fia kom förbi en sväng och busade med barnen medans jag gjorde en snabbröjning i huset;) Vi gjorde oss iordning och gick upp på Engel för att äta lite glass. Linnea kom också dit. Vi gick hem hämtade bilen. Åkte ut till Vinarn och badade, hela släkten var där ungefär. När vi hade badat klart åkte vi in mot stan igen... Vi skulle grilla på Hammarbacken. Nyss kom vi hem. Jag nattade barnen. Kristoffer kom hem.
Nu sitter vi på varsin ände av soffan. Han äter smörgås, jag ligger med laptopen. Är jag riktigt snäll får jag fotmassage. Det var min dag! Hoppas alla andra också haft det bra:)

Kristoffer ska jobba 2 veckor i sträck nu förresten. Han tog på sig några extrapass. Fiiina stålar.




Kommentarer
Postat av: Sara

Vart ligger Vinarn? Aldrig hört talas som.. ?! :P

2010-07-07 @ 10:34:25
Postat av: Elin

Sara: Vinarn ligger i Smedjebackens kommun (borde väl du veta hehe;) kanske 2-3 km från Hagge:) Ett pyttelitet sommarstugeområde!

2010-07-07 @ 23:26:59
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0