Ledig tisdag

Thea följde med Eva till firman för ett tag sen! Hon kom förbi med donkentoast och kaffe imorse:)
Majken låg ute och sov i vagnen, så jag och K passade på att röja i sovrummet!
Nu ligger allt i en stor hög ute på gräsmattan. Lister, hyllor, fönsterbrädorna och en massa Bh:ar och sexiga strumpebandshållare haha.. UT med allt sexigt bara! Sånt ska jag pyssla med i mitt nästa liv:)
Ena klädgarderoben fick sig alltså en omgång oxå.
Nästa projekt är att låna en kofot och bryta ut golvet och den väggfasta garderoben. Varför har vi en massa verktyg ute i garaget men aldrig de vi behöver??

Kristoffer har önskat sig kokt torsk och äggsås, så det står på spisen just nu! Jag lagade det och Kristoffer fick svänga ihop en blåbärssmulpaj med havregryn och vaniljsås. Värsta dillen jag hade på blåbärspaj förra sommaren då Majken låg i magen haha.. hua.

Men nu ser det ju ut att bli fint väder ju!! Kanske en promenad på eftermiddagen då? Jag hade ju tänkt att vi skulle besöka badhuset.. Hmm.. Vi får fundera vidare! Eller en fika på stan? Jag vet inte riktigt vad vi har lust med.. Eller snarare tjejerna. Dom har varit lite griniga dom senaste dagarna=s

Ps. Det ryktas om en tripp till Rhodos i början av September!! Hoppashoppashoppas!!:D

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt! Ta och njut av ingenting. Rhodos, näe fy vad fuskigt! :D

2010-07-27 @ 12:56:02
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0