kebabtacos



Bästa låten just nu!!

Förövrigt har jag en söt liten Dora klättrandes på ryggen:) Marsvinet alltså! Dora och Boots flyttade ju hem till Nenna och Jonny när vi var i Göteborg och sen dess har dom varit kvar här! Tyckte att det kliade lite lätt i näsan efter att vi haft dom hemma några dagar (men de ville jag ju inte erkänna..)

Vi är som sagt uppe hos Linnea och Jonny och stökar. Vi fick nyss god lunch som Linnea hade gjort! Vi vet bara inte om det var tacos eller kebab haha..
Alltså våffliga strips, tacoköttfärs, en sås gjord av creme fraiche och chilisås å vitlök. Till det en sallad med gurka, tomat, sallad, rödlök och majs. Sen guacamole. Smakade fint hursomhelst.

Nu har Majken tröttnat och vill sova, Thea har klätt ut sig med Nennas alla kläder och skor. Sofia går runt som en kleptoman och snor alla hennes kläder. Nu ska jag hjälpa till och riva lite tapet!

Ps. Min bugga är på ingång. Från Holland har den kommit hela vägen till Malmö just nu:D
Godbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0