Hela natten

Har jag berättat att Majken har sovit en HEL natt första gången sen hon föddes nu?
Två hela nätter i rad och nu vet jag varför hon inte gjort det tidigare. Problemet har varit OSS. Alltså mig och Kristoffer. Hon har alltid vaknat ca en halvtimme-timme efter att vi kommit upp och lagt oss. Hon har blivit störd av oss såklart! 
Igår och i förrgår somnade vi båda på soffan ist för att gå upp och lägga oss, då kunde hon minsann sova en hel natt! Nu får hon flytta in till tjejernas gemansamma sovrum ist. Bara inte hon blir störd av Thea då ist..?!
En stor portion kvällsmat och en flaska välling inte alltför tätt inpå maten gjorde susen!

Det kluriga är bara hur vi ska natta dom, för Majken brukar gnälla lite grann innan hon somnar, då blir Thea sur och jag vill helst inte läsa godnattsaga för Thea efter att Majken har lagt sig. Och det funkar inte att Majken ligger med och läser i Theas säng för hon bara sliter i boken och Thea blir ännu grinigare:/
Det finns säkert nåt bra sätt som jag inte kommit på än..

        
Oj va lik pappsen hon är i profil!!


Nu ska vi ut på en promenix så Majken får sova, sen åker Kristoffer iväg till jobbet. Då ska vi ut till Vinarn.
Bada och åka båt och ring! Måste köpa med lite fika, lyckas JÄMT glömma det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0