Dagisförberedelser

Vi kom nyss hem från stan. Trevligt med lite umgänge sånahär tråkiga dagar!
Thea blir helt vild när hon är med William. Det ska hängas och klängas!! Hon är nog kär;)
Tänk när Majken och Malvisen börjar härja oxå..hujedamej!

Majken fick ett par röda Gulliver skor. Storlek 21!! Fattar ni? 21! Thea har 24:)
Jag har inte fått hjälp och mäta hennes fötter tidigare. Och jag har inte direkt letat skor till henne förrns nu. Jag trodde hon hade 18 kanske.. Men nu har hon iaf ett par höstskor!
 
Thea fick ett par fodrade gummistövlar på rean. 150:-. Dom blir perfekta att ha på dagis senare i höst.
Jag hittade även en vind/regnoverall åt henne på Lindex. Fanns dock bara i turkos/blå men den var fin ändå! Tror den kan vara bra att ha på dagis den me.. Kanske bara ha ett fleeceställ under?!
Någon som har något annat tips om vad man bör ha på dagis? Några smarta plagg?


Nu ska jag åka och jobba en sväng.. Vill inte:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0