Turboviken


Idag har vi badat i Turboviken, enligt Kristoffer...

Kristoffer och tjejerna åkte och busade med Sara och Tindra medan jag jobbade.. Sen kom han och hämtade mig och vi åkte efter Sara i bilen till ett badställe.. Frågade vart vi skulle och han sa; Turboviken.
När vi börjar närma oss Torrbo gick det upp för mig att han nog hade fattat lite fel:)
 



Jättemysigt ställe och varmt i vattnet! Typiskt nog började det regna..

Ikväll SKA jag gå och lägga mig TIDIGT! Senast 22.. Det funkar inte att jag lägger mig vid ett på nätterna när Majken har börjat vakna fem-sex på morgonen:(

Majken har börjat träna på att hålla skeden själv när det är dax för mat:)
torkatorkatorkatvättatorkatvättatvättatorka...


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja,, snyggt kort på Majken. Kladdit värre!

2010-07-17 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0