Bugaboo Bee plus

Det var en sån jag klickade hem!
Och jag kommer inte övertyga någon om att det är den bästa och sista vagnen jag köper och att jag kommer bli såå nöjd. För de vet jag inte än. Men jag hoppas den landar på Rönnvägen innan veckan är slut, så jag får prova den.

När vi var på semester i Göteborg besökte jag världens bästa Babyproffsen på Backaplan. Dom hade alla möjliga modeller och färger hemma, så man fick klämma och känna. Det var kärlek vid första ögonkastet när jag provkörde Bee´n. 
På fruugo.se hittade jag den till ett hrmm..SUPERPRIS!.. För att vara Bugaboo iaf:)

Summakardemumma. En väldigt dyr shoppingvagn som kommer ruska fint på Ludvikas kullersten;) Med VÄNDBAR sits, superhärliga färger, och som blir pytteliten i bilen.
Frågan är nu bara om jag någon gång kommer ha råd att åka och shoppa..=s

Kristoffer hade ett krav för att jag skulle få köpa den.. Att han skulle få en iphonehållare haha.. aja, sa väl jag då.

En extra gul suffla och mugghållare fick oxå följa med.

 
Enligt mig är den så ful att den till slut blir snygg:)
Va tycker du?? Ärligt nu!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Elin, du och ditt vagnberoende. :D Ja tycker den är snyggful på nå vis. Ser enkel ut. :D

2010-07-07 @ 10:37:08
Postat av: Jasmine

jag gillar den :) fina klara färger

2010-07-07 @ 10:45:43
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Amanda

När jag har sett den förut har jag tyckt att var ful. Men här i Israel har jag sett hur många som helst som har den vagnen och den ser faktiskt bra ut. Sen är nogdenliten å smidig . Kram!

2010-07-07 @ 11:37:17
Postat av: linnea

Okej.. Jag förstår att det är min kommentar du sitter och väntar på!



DEN ÄR GRISFUL! Och jag tänker då aldrig vara barnvakt om jag måste gå runt med den.. BAiiiz

2010-07-07 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0