Amish

Vi har levt amish-liv i ett dygn.
Inget rinnande vatten och ingen el.
Kanske inte den bästa förutsättningen med en 9 månaders och en 2½ åring, med det har funkat fint och vi har haft det lite annorlunda och trevligt!
Förutom att tjejerna sov ungefär en timme sammanlagt och jag låg och sov direkt på golvet..

Kvällsdusch?? Då får man värma upp vatten i en stor vedeldad tunna först..


 






JonnyPonny metade...

...och fick en massa napp!
Jag är fortfarande förvånad över att Thea vågade hålla i fiskarna:)
Vi grillade dom och käka upp dom små stackrarna måste jag ju tillägga!

Skalleper..


Fick tyvärr inga kort på den fina sandstranden och när vi åkte dressing=(dressin;)
Det var hur kul som helst! Känns lite knepigt att sitta på en cykel med en stor sittbänk brevid sig och susa fram på en gammal järnvägsräls mitt ute i skogen. En som trampar skiten ur sig och alla andra sitter och tar det lugnt haha..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter härligt :) vart e de ni är någonstans??

2010-07-11 @ 22:23:34
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Petra

Men Elin vilken mysig familj du har. Jag blir avundsjuk.. jag vill också ha det sådär gosigt jämt som ni har det=)

2010-07-12 @ 23:13:49
URL: http://petrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0