Tyst...

Thea somnade på 2 min inatt. Och i sin egna säng! Så duktig vår lilla stumpa. Hon ville absolut att jag skulle läsa Spöket Laban boken, och den är sååååå tråkig!
Majken somnade på soffan efter kvällsbadet. En jobbig, men väldigt BRA kvällsrutin att bada tillsammans. Det är blött överallt och Thea har hela badkaret fyllt av badleksaker som gör så förbaskat ONT att sätta sig på och få i huvudet. Men dom blir så härligt trötta;)
Jag då??..Jag har lite skallebank efter en dag i Kupolen med Hanna och barnen, men vi har haft riktigt trevligt så det är de värt såklart:) Det är så skönt att vi kan "svettas" i affärerna tillsammans, med våra knöliga, livliga och helt underbara barn..haha..






Hittade lite fina grejer, till barnen såklart..=)



När vi kom hem från Borlänge hade Kristoffer hämtat Minimizer-sittdynan jag beställt från Emmaljunga, som Majken ska få i sin kommande sittvagn. Färgen blev Candy pink! Sen funderar jag på ett parasoll i färgen Sunset (orange)..ska fundera lite till innan jag beställer.


Nu ska jag ringa Linneá och fråga vart ben&jerry-glassen tog vägen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0