tisdag 19 jan

Linnea o co kom förbi nu på kvällskvisten och åt kvällsmat!! Trevligt!


På bild syns det ju extra mycket hur ugly kök vi har och julstjärnorna hänger kvar:s..jaja..
Det ska vi snart ta tag i;)

Idag vaknade hela familjen 10. Skönt med tanke på att jag och K inte kom i säng förrns 02..
På eftermiddagen gick vi upp på stan och fikade med Amanda och köpte ett fiskspel till Thea. Det uppskattades kan jag lova. Efter det tog jag en promenix medan Thea och K var iväg på hennes "gott o blandat"-grupp på församlingsgården.

Nu har klanen förflyttat sig in till soffan med efterrätten. Hollywoodfruar på tvn nu!

Goodbay!


Kommentarer
Postat av: Eva 27

Vad mysigt ni har det!!!

Vänta bara till sportlovet, då kommer jag också!

2010-01-20 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0